0


Στην εκπομπή «Μία» της Τατιάνας Στεφανίδου ήταν καλεσμένη η δημοσιογράφος Ειρήνη Νικολοπούλου που μίλησε μεταξύ άλλων για την παραίτησή της από την ΕΡΤ, αλλά και για την δικαστική διαμάχη που είχε με την οικιακή βοηθό της.


Για την ΕΡΤ: «Το 2010, παραιτήθηκα τον Ιούνιο και 27 Ιουλίου και εξαιτίας του ότι παραιτήθηκα και πώς παραιτήθηκα, έχασα τη μητέρα μου. Η μητέρα μου όταν είδε πηχυαίους τίτλους για μένα ότι θα μπω στη φυλακή… Εγώ κατηγορήθηκα για 23 εκπομπές από συναδέλφους μου μέσα στην ΕΡΤ ότι γινόταν έμμεση διαφήμιση. Αθωώθηκα για τις 20 μετά από πολύ κόπο και αφού αναγκάστηκα να παραιτηθώ. Και το χειρότερο όλων με αυτές τις εκρήξεις που έγιναν γύρω από το όνομά μου, η μητέρα μου έπαθε εγκεφαλικό και “έφυγε” πολύ νωρίτερα απ” ότι έπρεπε να φύγει. Μετά από χρόνια αθωώθηκα και έμειναν τρεις εκπομπές, για τις οποίες ακόμα προσπαθώ να τα ξεκαθαρίσω».


Για την διαμάχη με την οικιακή βοηθό: «Ποτέ δεν θεώρησα ότι ήταν βασική ύποπτος. Απλά στις καταθέσεις που δώσαμε όσοι εργαζόμαστε στο γραφείο μου, είπα ότι ήταν και η κυρία Τοντόροβα στο γραφείο, όπως ήταν και πολλοί άλλοι. Και δεν κάνω σε κανέναν μήνυση γιατί δεν είμαι για κανέναν βέβαιη ότι τα πήρε. Δεν έκανα ποτέ μήνυση, πήγε αυτεπάγγελτα. Δυστυχώς όμως αυτό το αυτεπάγγελτο το έμαθα με μεγάλη καθυστέρηση. Όταν το πληροφορήθηκα δήλωσα με μια επιστολή που μου ζήτησε η δικηγόρος της κυρίας Τοντόροβα ότι δεν έχει καμία σχέση με αυτή την κλοπή και ότι δεν την θεωρώ υπεύθυνη. Έτσι και αθωώθηκε. Μετά την αθώωσή της, αποφάσισε να μου κάνει αγωγή. Την κέρδισε και σήμερα έκλεισε η υπόθεση με την αποζημίωση που έλαβε από εμένα για ψυχική οδύνη».



Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top